6 Temmuz 2010 Salı

Blog sayfamdaki yazıdan çalıp çırptıklarıyla müzik yazarlığına soyunan arkadaşa

Bilemiyorum blog sayfamı hala takip ediyor musun Sayın Mehmet (yazının altında soyadını bile bahşedemiycek kadar korkak olduğun için sadece isminle yetiniyorum şimdilik). Eğer takip ediyorsan şunu sana bildirmek isterim; Joy Division'ın Unknown Pleasures albümüyle ilgili yazını okudum (ismini vermek istemediğim bir dergide). Hiç ama hiç utanmadan benim "Four men ,one souls" adındaki Joy Division'la ilgili yazımdan cümlelerimi birebir aldığını gördüm.Takdir ettim seni ama.Cümleleri doğru yerlere serpiştirmişsin.Hatta biraz da değiştirmişsin toplamda bu değiştirme bir virgül, bir eş anlamlı kelime yazma kadar olsa da.Eh, Allah razı olsun.Sana söylenebilecek bir şey yok.Benim gözümde yaptığın şey kirasını zar zor ödeyen bir memurun cüzdanını çalmaktan farklı değil..Sen de benim dünyamdan kopan cümleleri çaldın.Tek farkı bence sen daha cesursun. Ama seninkisi cahil cesareti dediklerinden olsa gerek.Biraz zeka parıltısı olan bir insan olsaydın sanırım ulan ben böyle gelişine çalıp çırpıyorum ama bu yazının sahibi de bu dergiyi okuyabilir (en nihayetinde kaç dergi var, ve söz konusu olan dergi oldukça popüler) diye düşünebilirdin. Hayatta asla haksızlığa boyun eğen bir insan, ya da haksızlığı görmezden gelen bir insan olmadım. Şimdi de olmayacağım...Joy Divison ruhunu yakışan bir insanmışsın.Helal olsun sana!

1 yorum:

çağlar dedi ki...

Cesur olan kimdir sonrasını düşünmeyen "korkusuz" hırsız mı yoksa cüzdanının peşine düşer gibi hırsıza intihalin yaratıcılığı öldürebileceği nasihatını yapabilen memure mi?

Ahlak teorisini görmeden yapılan yorum ise;

En büyük hırsızlar(iktidar) intihali,zahiri olanı (yeniden kurgulanmayla)batıni kılarak ideolojik olarak egemen kılmışlardır.Mehmetler aliler işte bu dünyanın hegemonyasında gerçek sandıkları yahut varolan güç ilişkilerinde onun ideolojik kurmacasında "hırsızlığın" "kopyacılığın" alışılmışlığında yaşadıklarının farkında isek suç ne memehmetin ne de seni sevenin sevgili öztop.

iyi günler.